Fleur
Ghid & Întrebări Frecvente

Tot ce ai nevoie să știi

În cadrul evenimentelor corporate, precum team building-uri, conferințe sau alte activități de business, tu și colegii tăi veți folosi platforma Cloud of Memories pentru a încărca fotografii, clipuri și mesaje în timp real, pe care le veți putea descărca ulterior, păstrând astfel toate momentele importante din cadrul evenimentului.

Nicio aplicație de instalat, niciun efort suplimentar – doar bucuria de a partaja momente speciale din cadrul **evenimentelor corporate** și de a le păstra vii în **Cloud**. Descoperiți o nouă dimensiune a evenimentelor business cu această soluție digitală inovatoare!

Pentru că oferim o modalitate inedită și simplă de a colecta amintiri din timpul **evenimentelor corporate** și a activităților de grup. Veți putea împărtăși momente memorabile și emoții autentice în timp real, iar acestea vor compune un **album digital** care să păstreze toate momentele importante ale evenimentului.

La finalul **evenimentului corporate**, veți putea retrăi acele momente speciale prin ochii tuturor participanților. Redescoperiți momentele memorabile, simțiți din nou bucuria și energia evenimentului. **Cloud of Memories** creează un pod între trecut și prezent, oferindu-vă ocazia de a păstra vie fiecare clipă importantă.

Acces facil

Apasă pe link-ul primit de la organizator și accesează Cloud of Memories pentru a încărca fotografii, video-uri și mesaje

Simplu și Ușor

Nicio aplicație de instalat, niciun efort suplimentar

De ce Cloud of Memories?

Tu și echipa ta puteți împărtăși momente unice și emoții autentice în timp real

Retrăiți momentul

La finalul **evenimentului corporate**, veți putea descărca toate amintirile colectate pentru a retrăi acele momente speciale și pentru a păstra vie experiența evenimentului.

Întrebări Organizatori

Ce este și cum funcționează Cloud of Memories?

Cloud of Memories este o platformă web prin care invitații din cadrul unui eveniment pot încărca poze, clipuri și feedback, pe care organizatorii le pot descărca după eveniment. Invitații vor scana un cod QR de pe un cartonaș (sau vor accesa direct un link primit de la organizatori), li se va deschide platforma web Cloud of Memories unde vor încărca poze, clipuri și urări.

Cum vor încărca invitații fotografii, clipuri și feedback?

După achiziția și înregistrarea evenimentului, organizatorul trebuie să pună la dispoziția invitaților cartonașele cu cod QR (printate în regim propriu) pentru ca aceștia să poată scana codul QR pentru a putea intra în platformă.

Ca organizator, pot încărca fotografii în timpul evenimentului?

Da, fotografiile, clipurile video și feedback-ul pot fi încărcate atât ca și invitat cât și ca organizator.

Toate fotografiile sau feedback-ul pot fi văzute de către invitați?

Această opțiune este disponibilă spre configurare de către organizator. Acesta poate decide prin intermediul panoului de administrator dacă dorește ca invitații să poată vedea toate fotografiile sau toate urările încărcate de către invitați.

Ce se întâmplă cu fotografiile sau clipurile încărcate în Cloud of Memories?

Atât fotografiile cât și urările sunt stocate în cloud pe o perioadă de 3 luni de la data evenimentului. Aplicația este funcțională pentru invitați începând cu data evenimentului.

Cât timp sunt disponibile fotografiile sau clipurile încărcate în Cloud of Memories?

Fotografiile, clipurile și mesajele de feedback încărcate în Cloud of Memories sunt disponibile prin intermediul aplicației timp de 3 luni de la data începerii evenimentului.

Pot descărca elementele încărcate în Cloud of Memories?

Da, fotografiile, clipurile și feedback-ul pot fi descărcate din platformă folosind contul de administrator.

Pe ce dispozitive este disponibilă Cloud of Memories?

Cloud of Memories este disponibilă pe orice telefon smart, tableta, laptop sau computer personal prin intermediul unui browser de internet.

Ce se întâmplă dacă întâmpin probleme tehnice sau am întrebări suplimentare?

În cazul întâmpinării anumitor probleme tehnice sau dacă aveți orice tip de întrebare despre Cloud of Memories, vă rugăm să ne contactați prin email la contact@cloudofmemories.ro sau telefonic la 0774043791.

La ce rezoluție se vor încărca fotografiile?

În funcție de dimensiunea fotografiei, în cazul fotografiilor de dimensiune foarte mare, acestea vor fi reduse la 2560 x  lățime redusă din lățimea fotografiei originală sau lungime redusă din lungimea fotografiei originale x 2560.

La ce dimensiune se vor încărca clipurile video?

În momentul încărcării, clipurile video vor fi trunchiate automat la primele maxim 2 minute din clip, iar calitatea acestora la încărcare va fi concentrată la 1080p și 30 fps.

Cum sunt organizate pozele in albumul digital? Dar in arhiva descarcata?

În panoul de tip galerie din cadrul Cloud of Memories, fotografiile sunt organizate în ordine inversă a momentului în care acestea au fost încărcate în platformă.

În arhiva descărcată din cadrul Cloud of Memories, fotografiile vor fi grupate în foldere după numele utilizatorilor sau în folder sub numele anonim în cazul utilizatorilor care nu doresc să introducă numele în aplicație.

Pot șterge fotografii din platformă?

Da, organizatorii pot șterge orice clip video, feedback sau fotografie introdusă de către utilizatori sau de către ei însuși în platformă.

Invitații trebuie să se autentifice?

Nu, platforma nu necesită autentificarea invitaților. Aceștia pot introduce poze, clipuri și urări ca și anonimi sau sub numele propriu dacă doresc să îl introducă în platformă.

Întrebări despre pachete

Când ar trebui să cumpăr un pachet?

Oricând. Platforma va fi disponibilă pentru invitați începând cu data începerii evenimentului, iar fotografiile, clipurile și mesajele de feedback încărcate vor fi stocate timp de 3 luni de la data începerii evenimentului.

Platforma și link-ul de acces își păstrează valabilitatea indiferent de momentul achiziției.

Cum achiziționez un pachet?

  • Se va accesa pagina dedicată evenimentelor corporate (team building-uri, conferințe, workshop-uri) și, apăsând butonul „Vezi Prețuri” sau derulând mai jos în pagină, se va putea vizualiza pachetul disponibil.
  • Se va apăsa butonul „Cumpără”.
    Ulterior, se va completa formularul de plată pentru a finaliza achiziția.
  • După finalizarea plății, veți fi redirecționați către un formular unde veți completa datele pentru contul de administrator și veți configura și personaliza evenimentul corporate.
  • Platforma personalizată va fi apoi disponibilă, oferindu-vă ocazia să vă familiarizați cu ea înainte de eveniment.

Cum procedez dacă pachetul prezentat nu se potrivește evenimentului meu ?

În cazul în care pachetul disponibil nu este potrivit pentru evenimentul dvs., vă rugăm să ne contactați prin email pe adresa contact@cloudofmemories.ro sau prin sms/apel/whatsapp la numarul de telefon 0774043791 pentru a obține o ofertă personalizată.

De unde iau link-ul de access sau QR-ul pentru eveniment?

Atât QR-ul cât și link-ul de acces pot fi extrase din pagina de administrare a evenimentului (accesibilă folosind contul de administrare creat în urma completării formularului de după plată).

Întrebări Invitați

Cum accesez aplicația?

Aplicația poate fi accesată prin accesarea unui link primit de la organizator.

De ce am nevoie pentru a mă înregistra?

Ca invitat al unui eveniment corporate, singurul câmp opțional care trebuie completat este numele complet (nume + prenume).

Pentru a putea utiliza complet platforma (inclusiv pentru a încărca poze sau clipuri), va fi necesar să oferiți acces platformei la galeria media a dispozitivului dumneavoastră.

Am nevoie de conexiune la internet pentru a utiliza Cloud of Memories?

Da, pentru a folosi Cloud of Memories este nevoie de conexiune stabilă la internet.

Ce dimensiuni ale fotografiilor ce urmează a fi încărcate sunt acceptate?

Cloud of Memories acceptă fotografii sub orice dimensiune, acestea urmând să fie puțin reduse după cum a fost explicat în prima secțiune a acestei pagini.

Ai alte întrebări?

Scrie-ne un mesaj prin pagina de contact sau chat