POLITICA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI A CONFIDENȚIALITĂȚII INFORMAȚIILOR
Deținătorul colectează și prelucrează date cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor sau GDPR).
1. Tipul de date prelucrate
Pentru a avea acces la platformă și la serviciile acesteia, organizatorilor le va putea fi solicitat să furnizeze date cu caracter personal cum ar fi: nume și prenume, adresa, număr de telefon sau e-mail.
Aceste date sunt stocate și prelucrate de către deținător doar în urma acordului utilizatorilor înregistrați prin bifarea pe platformă de către aceștia a căsuțelor aferente cu privire la acceptul politicilor de prelucrare a datelor cu caracter personal și a confidențialității informațiilor.
Pe baza acordului utilizatorilor, procesăm următoarele categorii de informații:
• date personale de identificare și contact – numele complet, adresa de contact, e-mail, număr de telefon;
• text și imagine comunicate de către utilizatori în cadrul Conținutului;
• date despre comenzi plasate;
• date despre evenimente;
• corespondența în legătură cu serviciile – e-mail, scrisori, informații despre solicitările dvs. de rezolvare a problemelor, plângeri, cereri, reclamații, feedback pe care îl primim de la dvs.;
• informații privind plăți, datele contului bancar sau alte informații bancare și de plată în legătură cu plățile efectuate;
• alte informații precum adresa IP atunci când vizitați site-ul.
Procesarea datelor personale menționate este obligatorie pentru noi, pentru a putea presta serviciile.
2. Motivele și scopurile procesării datelor personale
Deținătorul prelucrează datele cu caracter personal descrise la punctul 1 de mai sus din oricare dintre următoarele motive:
• Respectarea obligațiilor legale;
• Executarea obligațiilor contractuale;
• Consimțământul persoanei fizice;
• Protecția intereselor legitime;
Scopurile colectării și prelucrării datelor sunt de a încheia și executa contractele, în conformitate cu scopul serviciilor, posibilitatea comunicării între invitați și organizatori, posibilitatea achiziției pachetelor de către organizatori, informarea utilizatorilor în legătură cu statusul achizițiilor, oferirea istoricului de date, rapoarte și statistici.
De asemenea deținătorul colectează și prelucrează datele atât în vederea adaptării politicii comerciale la nevoile și cerințele utilizatorilor (ofertare targetată, rapoarte și statistici, vouchere etc) cât și în vederea comunicării cu utilizatorii înregistrați prin intermediul platformei, telefonic sau prin intermediul e-mailului în vederea informării (noutăți, oferte, promoții etc). Utilizatorii înregistrați au opțiunea de a se abona prin intermediul platformei la informare de tip Newsletter/Noutăți și a primi informații din partea deținătorului de natura celor descrise mai sus. Utilizatorii abonați la Newsletter/Noutăți au posibilitatea de a se dezabona accesând link-ul aferent din e-mailurile de tip Newsletter.
Datele cu caracter personal furnizate de utilizatori pot fi prelucrate de deținător și în scopul realizării unor statistici cu privire la serviciile prestate, modul de funcționare al platformei, opțiunile și necesitățile utilizatorilor, adaptarea și actualizarea platformei etc.
Prelucrarea datelor este necesară și pentru îndeplinirea de către deținător a unor obligații legale, cum ar fi de exemplu, dar fără a se limita la furnizarea de date și informații autorităților competente în domeniul fiscal, al concurenței, protecției consumatorului etc.
3. Destinatarii/categoriile de destinatari
Datele personale care țin de nume sunt dezvăluite celorlalți utilizatori ai platformei din cadrul unui eveniment, în funcție de opțiunile tehnice de transmitere ale acestora și de opțiunile alese, respectiv, dacă e cazul, persoanelor împuternicite de deținător/implicate în furnizarea serviciilor. De asemenea datele pot fi transmise unor autorități sau instituții publice în executarea obligațiilor legale ce îi revin deținătorului.
Deținătorul nu este responsabil de transmiterea datelor personale direct de către utilizatori (indiferent de cauza care a generat transmiterea/dezvăluirea și modalitatea în care aceasta se realizează). Responsabilitatea prelucrării datelor cu caracter personal colectate/folosite de utilizatori le revine în exclusivitate acestora.
4. Transferul datelor către terți
În cadrul prestării serviciilor, deținătorul poate transfera anumite date personale către terți, atât din România cât și în Spațiul Economic European.
În cazul în care datele personale ale utilizatorilor sunt transferate în afara Spațiului Economic European, vom respecta legislația aplicabilă privind transferul internațional al datelor.
5. Durata prelucrării
Datele personale sunt păstrate pentru perioada de timp necesară pentru realizarea scopului pentru care acestea au fost colectate, sau pentru perioadele în care există obligația legală a deținătorului de a le păstra (de exemplu, dar fără a se limita la arhivarea documentelor financiar contabile).
Datele personale comunicate de utilizatori prin Conținut (imagine, voce, text) vor fi stocate pentru o perioadă de 3 luni de la data evenimentului, după care vor fi șterse.
6. Drepturile utilizatorilor
Prin furnizarea informațiilor personale și/sau prin furnizarea acceptului de colectare a acestora, înțelegeți că vom colecta, păstra, folosi și dezvălui informațiile dumneavoastră personale în conformitate cu această politică de confidențialitate.
Nu sunteți obligat să ne furnizați informații personale, cu toate acestea, dacă nu o faceți, aceasta poate afecta utilizarea site-ului sau a produselor și/sau serviciilor oferite pe sau prin intermediul acestuia.
Conform prevederilor legale și în condițiile enunțate de acestea, utilizatorii în calitate de persoană vizată au următoarele drepturi:
• dreptul de acces la datele prelucrate,
• dreptul de a solicita deținătorului rectificarea sau ştergerea datelor prelucrate sau restricţionarea prelucrării,
• dreptul la portabilitatea datelor,
• dreptul la opoziție.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți trimite o cerere scrisă prin email la adresa gdpr@cloudofmemories.ro. Vă vom răspunde în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data transmiterii solicitării.
Unele dintre aceste drepturi (rectificare, modificare, ștergere, opoziție) pot fi exercitate de utilizatori direct în cadrul platformei, selectând opțiunile aferente contului de utilizator.
De asemenea aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania).
7. Protejarea datelor personale
Pentru a asigura protecția adecvată a datelor companiei și a clienților săi, aplicăm toate măsurile organizaționale și tehnice necesare, prevăzute în legislația pentru protecția datelor personale. În acest scop, vom menține garanții fizice, electronice și procedurale rezonabile și adecvate din punct de vedere comercial și legal pentru a vă proteja datele. pentru a preveni pierderea și furtul, precum și accesul neautorizat, dezvăluirea, copierea, utilizarea sau modificarea.
În scopul securității maxime în timpul procesării, transferului și stocării datelor dvs., putem utiliza mecanisme suplimentare de protecție, cum ar fi criptarea, pseudonimizarea etc.
8. Modificări și actualizări
Este posibil să modificăm/ actualizăm această Politică de confidențialitate din când în când pentru a reflecta modificări în activitatea noastră, modificări legislative sau din alte motive operaționale, legale sau de reglementare.
Dacă modificările sunt semnificative sau dacă este necesar conform prevederilor legale aplicabile, vă vom contacta (pe baza preferințelor selectate de dvs. pentru comunicări) și vom informa utilizatorii înregistrați în privința modificărilor/ actualizărilor, prin comunicarea link-ului către politica actualizată sau modificată.
9. Newsletter
Utilizatorii au posibilitatea de a se înscrie la newsletter-ul nostru prin intermediul website-ului Cloud of Memories. Înscrierea se poate face în două moduri:
– Prin introducerea adresei de e-mail într-un câmp dedicat de pe pagina de prezentare.
– Prin bifarea unei căsuțe opționale în formularul pentru configurarea contului de administrator.
Prin abonarea la newsletter, utilizatorii vor primi periodic e-mailuri care pot conține oferte speciale, informații despre produse și funcționalități noi disponibile în cadrul serviciilor Cloud of Memories sau ale software-ului conex pentru invitații online al Cloud of Memories.
Utilizatorii pot renunța oricând la primirea newsletter-ului utilizând opțiunea de dezabonare inclusă în fiecare e-mail transmis.