Fleur
Cloud of Memories > Termeni și condiții

Termeni și condiții

  1. PREVEDERI GENERALE

1.1 Definiții

Platforma: site-ul cloudofmemories.ro

Produs: totalitatea funcționalităților oferite prin site-ul cloudofmemories.ro

Serviciile: totalitatea funcționalităților achiziționate de către un client prin intermediul unuia sau mai multor pachete

Site: pagina web multimedia administrată după caz de către deținătorul serviciului sau de către organizator

Deținător: societatea comercială Digital Garden Global Network S.R.L

Organizator: persoana fizică sau juridică devenită client în urma achiziției unui pachet de funcționalități și care a primit acces pentru a gestiona prin produsul cloudofmemories.ro evenimentul definit de către acesta

Pachet: grup de funcționalități achiziționate de către client pentru a le utiliza prin site-ul cloudofmemories.ro

Client: persoana fizică sau juridică ce achiziționează un pachet predefinit sau anumite pachete definite la cerere pentru a fi utilizate pe platformă

Eveniment: totalitatea datelor introduse de către un organizator care definesc o întâlnire a mai multor persoane

Cont: serviciul electronic pus la dispoziția unui organizator după achiziția unui pachet de funcționalități ale produsului cloudofmemories.ro

Document: termenii și condițiile, respectiv termenii și condițiile speciale, ce pot fi accesate în orice moment de utilizator.

Compania: (denumită în continuare “Compania”, “Noi”, “Ne” sau “Noastră” în acest document) se referă la S.C Digital Garden Global Network S.R.L.

Contract încheiat la distanță:

Contractul încheiat prin mijloace electronice (prezenta platformă) și care produce toate efectele pe care legea le recunoaşte contractelor. Contractul se consideră încheiat în momentul în care un client alege prin intermediul platformei pachetul dorit pentru achiziție și continuă cu achiziția acestuia.

Contract:

Contractul încheiat prin mijloace fizice între deținător și client și care produce toate efectele pe care legea le recunoaște contractelor. Contracul se consideră încheiat în momentul semnării acestuia în 2 exemplare de către ambele părți.

Dispozitiv: înseamnă orice dispozitiv care poate accesa platforma, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.

Utilizator: orice persoană care vizitează platforma sau care utilizează funcționalitățile puse la dispoziție de către un organizator, printr-un link, după achiziția unui pachet și definirea unui eveniment.

Utilizator neînregistrat: Utilizator care accesează platforma dar nu a accesat datele unui eveniment sau nu a achiziționat un pachet de funcționalități

Invitat: Utilizator care primește link de conectare la evenimentul definit de către un organizator și accesează platforma prin acest link pentru a utiliza funcționalitățile achiziționate de către organizator printr-un pachet

Link: calea de acces de tip URL care, prin utilizarea acesteia într-un browser, va deschide platforma, afișând câtre utilizator datele evenimentului. Acesta poate fi sub formă de text sau cod QR.

Platforme terțe: site web ce oferă anumite servicii ce rezolvă anumite probleme sau necesități ale deținătorului.

1.2 Date de identificare

Platforma www.cloudofmemories.ro este proprietatea S.C. Digital Garden Global Network S.R.L., societate comercială română, cu sediul în România, Timișoara, Tristan Tzara 17, ap. 3, înregistrată la Registrul Comerțului Timiș cu nr. J35/1968/2020 și cod de înregistrare fiscală RO42823924, capital social 200 Ron, e-mail: office@digitalgarden.ro, societate care funcționează conform prevederilor legale în vigoare din România.

1.3 Scopul platformei

Platforma furnizează infrastructura online necesară pentru încărcarea stocarea datelor de tip foto, video sau text pentru o perioadă limitată de timp.

Platforma își propune să ofere organizatorilor de evenimente posibilitatea de a obține din partea invitaților date de tip foto, video sau text realizate în timpul evenimentelor.

1.4 Serviciile platformei

Serviciile platformei pot fi utilizate de către orice utilizator sau organizator pe baza unui contract sau a unui contract la distanță. Costurile serviciilor oferite sunt optimizate și raportate la numărul de utlizatori ce vor utiliza platforma prin intermediul unui eveniment pus la dispoziție de către un organizator. Tarifele percepute sunt necesare pentru sustenabilitatea platformei, având în vedere costurile generate proporțional cu numărul de utilizatori pentru stocarea datelor în platforme terțe de tip cloud.

1.5 Rolul Termenilor și Condițiilor

Acest document conține regulile aplicabile raporturilor ce se nasc între deținătorul platformei și utilizatori, inclusiv în ceea ce privește încheierea și executarea contractelor sau contractelor la distanță.

Se recomandă citirea cu atenție a prezentului document, deoarece navigarea pe această platformă urmată sau nu de crearea unui cont echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă a Termenilor și Condițiilor, respectiv a Politicii de Confidențialitate (inclusă în prezentul document) . Documentul poate fi descărcat și salvat de utilizator.

Platforma își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment Termenii și Condițiile și după caz, termenii și condițiile speciale, respectiv politica de confidențialitate, campaniile, ofertele și promoțiile fără o notificare prealabilă. În cazul unor divergențe sunt aplicabile regulile valabile la momentul încheierii contractului.

Platforma nu este responsabilă sub nici o formă de modul în care se derulează eventualele raporturi juridice dintre organizatori și utliziatori. Realitatea și veridicitatea informațiilor furnizate la înregistrarea pe platformă a unui eveniment, obligațiile organizatorilor față de utilizatori, respectiv a utilizatorilor față de organizatori revenindu-le acestora în exclusivitate.

2. DREPTURI ȘI OBLIGAȚII

2.1 Drepturie și obligațiile utilizatorilor neînregistrați

De a vizualiza informațiile publice postate pe platformă și de a opta pentru achiziția unui pachet de funcționalități.

2.2 Drepturile și obligațiile organizatorilor

Organizatorul are următoarele drepturi și obligații:

Are dreptul de a achiziționa un pachet de funcționalități prin accesarea paginii web din cadrul platformei unde sunt prezentate tarifele pachetelor și completarea formularului online pentru plata online cu card bancar a pachetului.

Are dreptul să înregistreze datele unui eveniment. Acest lucru se va putea întâmpla imediat după achiziția unui pachet și confirmarea automată a plății după completarea formularului de plată.

Are dreptul să trimită link-ul de conectare la evenimentul definit în platformă către orice invitat.

Are dreptul să adauge, modifice sau șteargă date cu privire la eveniment, inclusiv date de tip foto, video sau text adăugate de către invitați în timpul evenimentului. Organizatorul este singurul responsabil de validitatea datelor cu privire la evenimentul definit și la validitatea link-ului de conectare trimis către invitați, indiferent sub ce formă.

Organizatorul se obligă față de operator să suporte integral și solidar consecințele legale ale nerespectării obligațiilor sale contractuale care au ca urmare sancționarea deținătorului și să răspundă față de deținător pentru orice prejudicii suportate de către acesta, din cauza nerespectării obligațiilor față de utilizatori sau a prevederilor legale referitoare la condițiile de comercializare și/sau livrare.

Organizatorul poate sesiza deținătorul cu privire la disfuncționalitatea platformei, respectiv poate solicita deținătorului ștergerea permanentă din baza de date a datelor personale.

Organizatorul are obligația să folosească platforma cu bună-credință, fără a aduce atingeri securității acesteia sau drepturilor și intereselor legitime ale celorlalți utilizatori, respectiv ale deținătorului.

În relația cu deținătorul și utilizatorii platformei, organizatorul are obligația să folosească un limbaj decent.

Organizatorul are obligația să respecte prevederile din prezentul document.

Organizatorul are dreptul să informeze deținătorul pentru orice abateri ale utilizatorilor de la prezentul document.

Organizatorul are obligația să respecte dispozițiile legale privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi de exemplu, dar fără a se limita la obligația de a nu stoca/publica datele cu carater personal ale utilizatorilor și ale deținătorului fără acordul acestora.

2.3 Drepturile și obligațiile invitaților

Invitatul are următoarele drepturi și obligații:

Are dreptul să vizualizeze informațiile disponibile publicului larg pe pagina cloudofmemories.ro.

Are dreptul să utilizeze link-ul primit de la un organizator pentru a se înregistra într-un eveniment și pentru a utiliza toate funționalitățile disponibile în cadrul acelui eveniment.

Are dreptul de a achziționa un pachet de funcționalități și a defini ulterior un eveniment.

Are dreptul să trimită link-ul de conectare către un alt invitat doar după primirea aprobării de la organizator în acest sens.

Are dreptul să înregistreze datele unui eveniment. Acest lucru se va putea întâmpla imediat după achiziția unui pachet și confirmarea automată a plății după completarea formularului de plată.

Are dreptul să adauge, modifice sau șteargă date de tip foto, video sau text din cadrul evenimentului pentru care a primit link de conectare.

Invitatul este responsabil de validitatea și decența datelor încărcate pe platformă în timpul evenimentului.

Invitatul poate sesiza organizatorul cu privire la disfuncționalitatea platformei, respectiv poate solicita organizatorului sau deținătorului ștergerea permanentă din baza de date a datelor personale.

Invitatul are obligația să folosească platforma cu bună-credință, fără a aduce atingeri securității acesteia sau drepturilor și intereselor legitime ale celorlalți utilizatori, respectiv ale deținătorului.

În relația cu deținătorul și organizatoru, invitatul are obligația să folosească un limbaj decent.

Invitatul are obligația să respecte prevederile din prezentul document.

Invitatul are dreptul să informeze deținătorul pentru orice abateri ale organizatorilor de la prezentul document.

2.4 Drepturile și obligațiile deținătorului

Deținătorul are următoarele drepturi și obligații:

  • Să modifice/completeze/actualizeze documentele referitoare la politicile comerciale, termeni și condiții, politica de folosire a cookie-urilor, politica de protecție a datelor personale;
  • Să rezolve problemele apărute în cel mai scurt timp posibil;
  • Să ia măsurile necesare în vedere asigurării standardelor de securitate corespunzătoare;
  • Să limiteze numărul de înscrieri;
  • Să modifice formatul platformei fără o notificare prealabilă
  • Să modifice/șteargă temporar sau definitiv imagini/informații/mesaje postate de utilizatorii înregistrați care conțin limbaj licențios, injurios, instigator sau care poate aduce prejudicii de imagine sau de orice altă natură platformei sau utilizatorilor;
  • Să respecte legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Să nu afișeze în clar datele de contact ale organizatorilor sau invitaților, cum ar fi adresele de email și numerele de telefon, din motive de securitate;

Deținătorul are dreptul să prezinte utilizatorilor ofertele cu pachetele de servicii specifice și să menționeze termenii și condițiile speciale aplicabile exclusiv în relația dintre deținător și organizator.

În relația cu organizatorii, deținătorul are dreptul să perceapă taxe și comisioane pentru serviciile prestate și să solicite executarea întocmai și la timp a obligațiilor asumate de organizatori, care includ, dar fără a se limita la: obligația de plată la termen și în cuantumul stabilit a contravalorii serviciilor prestate; obligația de a informa operatorul cu privire la orice situație ivită în executarea contractului, care poate determina modificarea sau încetarea acestuia.

În situația încetării contractului dintre deținător și organizator, indiferent de motivul încetării, deținătorul va efectua modificările tehnice necesare, astfel încât pachetul de funcționalități achiziționat în prealabil de către organizator să nu mai fie disponibil. Răspunderea față de invitați în această situație revine în exclusivitate organizatorului.

Să realizeze campanii publicitare și de marketing.

Deținătorul are dreptul de a sancționa orice conduită neconformă a utilizatorilor prin suspendarea și/sau ștergerea conturilor utilizatorilor în situația în care nu se respectă clauzele prezentului document sau se aduc prejudicii platformei sau deținătorului. De asemenea deținătorul are dreptul să își selecteze clientela, permițând utilizarea conturilor de către utilizatorii care respectă prezentul document, normele legale aplicabile și regulile de conduită comercială

Deținătorul nu verifică corectitudinea, conformarea cu prevederile legale și caracterul complet al datelor cu privire la eveniment inregistrate de către organizator. Responsabilitatea cu privire la acestea îi revine în exclusivitate organizatorului.

Deținătorul nu este răspunzător pentru informațiile eronate introduse de utilizatori sau organizatori și în general, pentru orice informație introdusă de utilizator sau organizator care nu corespunde realității.

Deținătorul nu este răspunzător pentru pierderea datelor de tip foto, video sau text generate de eventuale probleme ale sistemelor terțe folosite pentru stocarea acestora.

Deținătorul nu este răspunzător pentru pierderea datelor de tip foto, video sau text generate de ștergerea de către deținător în urma trecerii de termenul limită de 3 luni de la data evenimentului pentru stocarea acestor elemente din cadrul unui pachet achiziționat de către client/organizator.

3. POLITICA DE LIVRARE ȘI DE RETUR

Deținătorul va livra către organizator funcționalitățile aferente pachetului achiziționat în termen de maxim 48 de ore de la data achiziției prin intermediul platformei sau prin mijloace de mesagerie digitala (e-mail).

Deținătorul nu răspunde sub nicio formă pentru informațiile care nu corespund realității (de exemplu, dar fără a se limita la: nume, prenume, adresa, email, date de contact).

Deținătorul nu răspunde de problemele apărute la plata prin formularul de plată oferit prin platforma terță de plată.

Deținătorul nu răspunde de pierderea datelor de tip foto, video sau text generate în urma problemelor apărute la sistemele terțe folosite pentru gestionarea acestor date sau in urma stergerii acestora de catre deținător după trecerea de termenul limită de 3 luni pentru stocarea elementelor în cadrul unui pachet achiziționat de către client/organizator.

În momentul în care organizatorul a înregistrat evenimentul prin intermediul platformei, acesta devine responsabil de bunul mers al desfășurării activităților invitaților și nu numai prin intermediul platformei în corelație cu evenimentul înregistrat.

Organizatorul poate solicita returul plății pentru un serviciu achiziționat doar în cazul neutilizării vreunei funcționalități din platformă sau neînregistrării unui eveniment până în momentul trimiterii unei cereri de retur către deținător.

4. POLITICA DE FURNIZARE A SERVICIILOR ȘI EXONERAREA DE RĂSPUNDERE

Este strict interzisă utilizarea abuzivă a platformei. Prin utilizare abuzivă se înțelege de exemplu, dar fără a se limita la: utilizarea platformei cu încălcarea practicilor comerciale uzuale și loiale, a prevederilor legale incidente, postarea unor materiale ce contravin bunelor moravuri, utilizarea platformei într-un mod care e de natură a prejudicia deținătorul sau pe ceilalți utilizatori/utilizatori înregistrați. Deținătorul își rezervă dreptul de a restricționa/refuza accesul în cazul în care există suspiciunea rezonabilă că utilizatorul este responsabil de fraudă, urmărește prejudicierea drepturilor și intereselor legitime ale celorlalți utilizatori/utilizatori înregistrați sau ale operatorului, încalcă termenii și condițiile, furnizează informații eronate etc.

Organizatorul/clientul ia la cunoștință faptul că după depășirea termenului limită de 3 luni de la data evenimentului, datele de tip foto, video și text vor fi șterse, iar serviciul achiziționat nu va mai putea fi folosit.

Organizatorul/clientul ia la cunoștință faptul că unele elemente media încărcate în aplicație vor fi procesate după cum urmează: în funcție de dimensiunea fotografiei, în cazul fotografiilor de dimensiune foarte mare, acestea vor fi reduse la 2560 x  lățime redusă din lățimea fotografiei originală sau lungime redusă din lungimea fotografiei originale x 2560, iar în cazul clipurilor video, acestea vor fi tăiate la o dimensiune maximă de redare de 2 minute si procesate la 30 fps si 1080p (full-hd).

Deținătorul nu răspunde sub nicio formă pentru informațiile care nu corespund realității, introduse (cu intenție sau eronat) de utilizatori.

Deținătorul nu garantează corectitudinea informațiilor introduse de utilizatori în diferitele secțiuni ale platformei (indiferent dacă acestea sunt postate în mod public sau introduse de utilizator în contul creat de acesta). Drept urmare nu poate fi atrasă sub nicio formă răspunderea operatorului ca urmare a prejudiciilor suferite de utilizatori în urma folosirii de către aceștia a informațiilor.

Deținătorul nu răspunde sub nicio formă în cazul în care informațiile și/sau fotografiile postate de utilizatori încalcă drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuală sau dreptul la viață privată ale terților. Responsabilitatea cu privire la utilizarea acestora revine în exclusivitate utilizatorului.

În situația în care se constată, în urma unei sesizări documentate, transmisă deținătorului prin e-mail la adresa office@digitalgarden.ro sau prin poștă la adresa menționată mai sus, încălcarea de către utilizator a drepturilor de autor, drepturilor de proprietate intelectuală, dreptul la viață privată a terților, imaginile și/sau informațiile în cauză, postate de către utilizator pe platformă vor fi șterse de deținător. Utilizatorul va fi notificat prin e-mail cu privire la sesizare și cu privire la ștergerea imaginilor/informațiilor.

Deținătorul nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate de nerespectarea de către utilizatori/utilizatorii înregistrați a Termenilor şi Condițiilor sau a eventualelor clauze contractuale din contractele încheiate între organizator și invitați. Deținătorul nu răspunde de nicio pierdere, de orice natură, pe care organizatorul sau invitatul ar putea-o suferi ca urmare a faptului că datele contului au fost divulgate de către aceștia către terți.

Deținătorul nu răspunde în cazul nefuncționării corespunzătoare sau indisponibilității temporare a serverelor companiei de găzduire, pe care este găzduită platforma și nici în situația defectării mijloacelor de navigare pe internet ale utilizatorilor, dacă evenimentul a avut loc în momentul accesării/navigării pe platformă.

Deținătorul nu răspunde pentru eventuale probleme apărute în timpul utilizării platformei cauzate de platforme terțe sau internet.

Deținătorul nu răspunde de eventualele incorectitudini la numărarea invitaților care accesează platforma. Invitații care accesează platforma sunt numărați la prima accesare a evenimentului printr-un nou browser.

Deținătorul nu răspunde de inconveniențele apărute în rândul invitaților sau organizatorilor din pricina limitării accesului în aplicație a acestora din pricina atingerii limitării furnizate prin pachetul achiziționat.

Deținătorul nu răspunde de pierderea datelor de tip foto, video sau text generate în urma problemelor apărute la sistemele terțe folosite pentru gestionarea si procesarea acestor date sau in urma stergerii acestora de catre deținător după trecerea de termenul limită de 3 luni pentru stocarea elementelor în cadrul unui pachet achiziționat de către client/organizator.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Dreptul de proprietate și drepturile conexe cu privire la platformă (de exemplu și fără a se limita la: concept, mod de prezentare, de utilizare etc) aparține în exclusivitate deținătorului.

Responsabilitatea cu privire la dreptul de utilizare al informațiilor/imaginilor/reprezentărilor grafice etc. postate de utilizatorii înregistrați le revine în exclusivitate.

Utilizatorii înregistrați sau neînregistrați nu au dreptul de a utiliza/reproduce fără acordul deținătorului materiale grafice sau orice alte materiale prezentate pe site. Folosirea fără acordul scris al deținătorului a oricăror elemente de pe platformă (elemente grafice, texte, elemente web etc.) poate duce la acționarea în judecată a celor vinovați de încălcarea dreptului de proprietate intelectuală.

6. CONTRACTELE ÎNCHEIATE LA DISTANȚĂ

În cazul raporturilor juridice dintre platformă și organizatori, contractul dintre deținător și organizator se consideră încheiat și completat în momentul în care organizatorul se află pe pagina aferentă din platformă unde îi sunt enumerate beneficiile oferite de către deținător, prin alegerea unui pachet și completarea formularului de achiziție. Înainte de acceptarea ofertei, organizatorul are obligația de a citi termenii și condițiile speciale care sunt aplicabile exclusiv în raporturile juridice dintre deținător și organizator și sunt accesibili prin link dedicat în aceeași pagină. Contractul la distanță intră imediat în vigoare. Contractul la distanță încetează în momentul în care expiră perioada pentru care au fost contractate serviciile sau înainte de expirarea termenului, în cazul denunțării unilaterale de către una dintre părți sau prin acordul părților. În situația încetării contractului la inițiativa organizatorului, acestuia i se pot restitui o parte din sumele achitate operatorului, exclusiv în situația și în condițiile enunțate în capitolul III aliniatul 5.

7. POLITICA DE COOKIES

Pentru a putea oferi acces la platformă, la serviciile acesteia și a îmbunătății continuu aceste servicii, deținătorul are nevoie să acceseze informații anonime ce au legătură cu utilizatorii platformei. Aceste informații sunt stocate și accesate prin intermediul fișierelor de tip Cookies, kituri de dezvoltare și tehnologii similare având ca scop principal memorarea preferințelor utilizatorului și redarea acestor informații la accesări ulterioare ale platformei fără a necesita reintroducerea lor de către utilizator. De asemenea se folosesc cookie-uri și tehnologii similare și pentru a crește nivelul de securitate al platformei, pentru a analiza modul în care platforma este accesată, pentru a difuza reclame relevante pentru utilizatori.

Aceste fișiere sunt de dimensiuni mici și sunt stocate pe dispozitivul utilizatorului și sunt de mai multe tipuri. Platforma utilizează atât cookie-uri proprii cât cookie-uri aparținând unor terțe entități, aceste terțe entități fiind reprezentate de către entități care furnizează servicii externe Platformei (cum ar fi de exemplu, dar fără a se limita la: servicii de publicitate, de securitate, de internet). Platforma nu are acces la modul de utilizare a acestor cookie-uri, acestea respectând politicile de cookies are terțelor entități. Platforma utilizează următoarele categorii de cookies și tehnologii similare:

Cookie-uri persistente – stocate în browserul dispozitivului utilizatorului și utilizate la vizitarea Platformei. Prin aceste cookie-uri se memorează preferințele utilizatorului și se redau informațiile stocate la accesări ulterioare ale platformei fără a necesita reintroducerea lor de către utilizator

Cookie-uri per sesiune – temporare, stocate în browser doar pe perioada accesării Platformei. Prin aceste cookie-uri se memorează acțiunile utilizatorului și ajută la redarea informațiilor stocate la navigarea dintr-o pagină în alta. De exemplu într-o astfel de sesiune se memorează produsele adăugate în coș de către un consumator pentru ca în urma navigării pe alte pagini și reîntoarcerea la coșul de cumpărături acesta să poată afișa produsele adăugate inițial.

Lista entităților terțe care stochează cookie-uri prin intermediul Platformei:

  • Google Analytics
  • Facebook (Meta)
  • TikTok

Cookie-uri proprii:

  • Necesare:
    • cookieyes-consent: reține acordul utilizatorului cu privire la cookies
    • *tidio*: necesar pentru comunicarea in chat pentru suport
  • Analitice:
    • _ga_*: reține numărul de afișări ale paginii
    • _ga: analitice cu privier la numărul de afișări și sesiuni pe pagină
  • Autentificare:
    • token: reține jeton de autentificare
    • user: reține date cu privire la user, în funcție de caz, cum ar fi, nume sau email
    • eventId: reține un identificator de tip text pentru un eveniment
  • Pixels:
    • TikTok
    • Meta

Pentru a șterge, refuza sau bloca cookie-urile stocate pe dispozitivul utilizatorului se vor urmării pașii recomandați de către browserele folosite în accesarea platformei. Dacă utilizatorul decide să șteargă/refuze/blocheze parțial sau total cookie-urile pe Platformă este posibil să nu poată beneficia parțial sau total de serviciile oferite de către Platformă.

Mai multe informații despre cookies pot fi consultate la adresa: www.allaboutcookies.org.

8. POLITICA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI A CONFIDENȚIALITĂȚII INFORMAȚIILOR

Deținătorul colectează și prelucrează date cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

Pentru avea acces la platformă și la serviciile acesteia utilizatorii vor completa date cu caracter personal cum ar fi: nume și prenume, adresa, număr de telefon sau e-mail. Aceste date sunt stocate și prelucrate de către deținător doar în urma acordului utilizatorilor înregistrați prin bifarea pe platformă de către aceștia a căsuțelor aferente cu privire la acceptul politicilor de prelucrare a datelor cu caracter personal și a confidențialității informațiilor.

Scopul colectării și prelucrării datelor este de a încheia și executa contractele, în conformitate cu scopul serviciilor, posibilitatea comunicării între invitați și organizatori, posibilitatea achiziției pachetelor de către organizatori, informarea utilizatorilor în legătură cu statusul achizițiilor, oferirea istoricului de date, rapoarte și statistici.

De asemenea deținătorul colectează și prelucrează datele atât în vederea adaptării politicii comerciale la nevoile și cerințele utilizatorilor (ofertare targetată, rapoarte și statistici, vouchere etc) cât și în vederea comunicării cu utilizatorii înregistrați prin intermediul platformei, telefonic sau prin intermediul e-mailului în vederea informării (noutăți, oferte, promoții etc). Utilizatorii înregistrați au opțiunea de a se abona prin intermediul platformei la informare de tip Newsletter/Noutăți și a primi informații din partea operatorului de natura celor descrise mai sus. Utilizatorii abonați la Newsletter/Noutăți au posibilitatea de a se dezabona accesând link-ul aferent din e-mailurile de tip Newsletter.

Datele cu caracter personal furnizate de utilizatori pot fi prelucrate de deținător și în scopul realizării unor statistici cu privire la serviciile prestate, modul de funcționare al platformei, opțiunile și necesitățile utilizatorilor, adaptarea și actualizarea platformei etc.

Prelucrarea datelor este necesară și pentru îndeplinirea de către deținător a unor obligații legale, cum ar fi de exemplu, dar fără a se limita la furnizarea de date și informații autorităților competente în domeniul fiscal, al concurenței, protecției consumatorului etc.

Destinatarii/categoriile de destinatari: datele personale care țin de nume sunt dezvăluite celorlalți utilizatori ai platformei din cadrul unui eveniment, în funcție de opțiunile tehnice de transmitere ale acestora și de opțiunile alese, respectiv, dacă e cazul, persoanelor împuternicite de operator/implicate în furnizarea serviciilor. De asemenea datele pot fi transmise unor autorități sau instituții publice în executarea obligațiilor legale ce îi revin deținătorului.

Deținătorul nu este responsabil de transmiterea datelor personale direct de către utilizatori (indiferent de cauza care a generat transmiterea/dezvăluirea și modalitatea în care aceasta se realizează). Responsabilitatea prelucrării datelor cu caracter personal colectate/folosite de utilizatori le revine în exclusivitate acestora.

Datele personale sunt păstrate pentru perioada de timp necesară pentru realizarea scopului pentru care acestea au fost colectate, respectiv pentru perioadele în care există obligația legală a deținătorului de a le păstra (de exemplu, dar fără a se limita la arhivarea documentelor financiar contabile).

Conform prevederilor legale și în condițiile enunțate de acestea, utilizatorii în calitate de persoană vizată au următoarele drepturi: dreptul de acces la datele prelucrate, dreptul de a solicita deținătorului rectificarea sau ştergerea datelor prelucrate sau restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție. Deoarece datele colectate sunt prelucrate în principal pentru executarea contractelor, în cazul în care vă retrageți consimțământul cu privire la prelucrarea acestora, nu veți mai putea beneficia de serviciile furnizate de platformă către dvs. în calitate de utilizator înregistrat. Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți trimite o cerere scrisă prin email la adresa gdpr@cloudofmemories.ro. Unele dintre aceste drepturi (rectificare, modificare, ștergere, opoziție) pot fi exercitate de utilizatori direct în cadrul platformei, selectând opțiunile aferente contului de utilizator. De asemenea aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania).

9. DISPOZIȚII FINALE

Legislația aplicabilă raporturilor juridice încheiate prin intermediul prezentei platforme este legislația din România.

În cazul unor divergențe ivite, părțile vor încerca soluționarea acestora pe cale amiabilă, iar în situația imposibilității soluționării amiabile, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competete.

În raporturile juridice dintre deținător și organizator, prezentul document se completează cu termenele și condițiile speciale.

Prezentul document se completează cu prevederile legale aplicabile, dintre care enumerăm:

  • Legea nr. 287/2009 – Codul Civil;
  • Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic;
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor;
  • Legea nr. 21/1996 – legea concurenței;
  • Legea nr. 227/2015 – Codul Fiscal